Type Here to Get Search Results !

Dargha Zinda Shah Madar makanpur

Hindustan k Pahele Sufi buzurg Aur awwal daayie islam Hazrat Syed Badiuddin ahamad QutbulMadar Zinda Shah Madar Halabi o shami :

نور بدرالدجی تم. پہ لاکھوں سلام

لاکهوں سلام

ا■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
از قلم : استاذ الشعرآء، حسان الہند،
حضرت علامہ سید معزز حسین جعفری مداری " ادیب " مکن پوری علیہ الرحمتہ والرضوان
ا*~~~~~~~~~~~~~~~~~~*ا
نور بدر الدجی' تم پہ لاکهوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

فخر کعبہ تمہیں نور فاراں تمہیں
معنئ  جملہ  آیات  قرآں  تمہیں

ائے وقار حرا تم پہ لاکهوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

ہے تمہیں سے تو تخلیق کی ابتدا
بن  کے  آئے  تمہیں خاتم  الانبیاء

مالک دوسرا تم پہ لاکھوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

یہ سہانہ سماں  اور یہ  نوری سحر
سب ہیں آنکھیں بچهائے سر رہ گذر

ہے سبهی کی صدا تم پہ لاکھوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

کشتئ نوح کے تم ہی ساحل بنے
تم  دعائے خلیلی کے  حاصل بنے

محرم  کبریا  تم  پہ لاکھوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

گمرہی  کو  جو  راہ  ہدایت  بنی
جو ہے اشرار طائف کو رحمت بنی

ہے  تمہاری  دعا  تم  پہ لاکھوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

ہو  تمہیں تو  امام  صف  انبیاء
ہو تمہیں تو سکون و قرار عرش کا

لامکاں زیر پا  تم پہ لاکهوں سلام
ائے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

شافع  عاصیاں  ائے  حبیب خدا
حشر کے دن"ادیب"خطا کار کا

ہو تمہیں آسرا تم پہ لاکھوں سلام
آئے میرے مصطفٰے تم پہ لاکھوں سلام

☆☆☆☆ا☆☆☆☆☆☆☆☆☆
پیش کردہ :سید تحذر علی جعفری مداری
دارالنور مکن پور شریف
www.qutbulmadar.org
plz visit us:9838360930

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.